Днес ходих да си закача колата на комп да видя датчици,грешки,ламбда, температури и т.н. и останах доволен....няма записани грешки,ламбдата си работи коректно , както и цялата периферия по мотора ,но MAS-метъра /дебитомера/ нямаше с какво да го сравним като показвани стойности са: 0,75-0,8V изходящ сигнал на свободни и 8-9 /не видях какви/ единици дебит на въздуха за час ,като това са числата в idle режим на двигателя. Та питането ми е какви са нормалните стойности на MAS-a в idle режим /свободни обороти/?! Иначе и дебитомера си бачка с добър респонс в преходните режими и стабилни показания в задържани обороти, но нямам отправна точка за сравнение!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Имам важно питане за МАS ?!
Collapse
X
-
На теория съм чел мнения че Визата и Унидиаг дават на празен ход до половин волт разлика......също съм чел и доста мнения че не е особенно правилно да се гледа волтажа, а количеството преминал въздух, и то по възможност в движение на колата......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНа теория съм чел мнения че Визата и Унидиаг дават на празен ход до половин волт разлика......също съм чел и доста мнения че не е особенно правилно да се гледа волтажа, а количеството преминал въздух, и то по възможност в движение на колата......
Иначе 9 кг/х на празен ход е нормалната стойност която трябва да дава.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИначе 9 кг/х на празен ход е нормалната стойност която трябва да дава.и дано всичко си е наред на MAS-а !
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНа теория съм чел мнения че Визата и Унидиаг дават на празен ход до половин волт разлика......също съм чел и доста мнения че не е особенно правилно да се гледа волтажа, а количеството преминал въздух, и то по възможност в движение на колата......NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщениеТочно за това посочих и килограмитеи дано всичко си е наред на MAS-а !
под товар или просто на високи обороти скача до небесата....нещо като 300 кг/час при 6000 .....затова питам само за сройностите на idle !Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
На мен 300 кгч на 6000 не ми се виждза добре, при положение че аз фащам 408 на 6700......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНа мен 300 кгч на 6000 не ми се виждза добре, при положение че аз фащам 408 на 6700......Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНа мен 300 кгч на 6000 не ми се виждза добре, при положение че аз фащам 408 на 6700......чесно казано отидох да видя защо дори на свободна скорост има малък лаг на отговорът на педала.....респонса на ниски ми е забавен а на средни и високи мигновен....от там насочих вниманието си към ламбдата и MAF-a
P.S. AFM /дебитомер/ Аir Flow Meter
MAS /като при нас с жичката/ Mesure Air Sensor същото като MAF - Mesure Air Flows
и MAP /с вакум сензора/ - Mesure Air PresureLast edited by nesh; d.m.y г., 21:42.NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЧовека пита само за idle."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщениеНе не се ангажирам за числата над свободните ..... другите така нервно се сменяха, че разбирам защо се отказаха мотоциклетите от дигиталните оборотомер и скоростомерчесно казано отидох да видя защо дори на свободна скорост има малък лаг на отговорът на педала.....респонса на ниски ми е забавен а на средни и високи мигновен....от там насочих вниманието си към ламбдата и MAF-a
P.S. AFM /дебитомер/ Аir Flow Meter
MAS /като при нас с жичката/ Mesure Air Sensor същото като MAF - Mesure Air Flows
и MAP /с вакум сензора/ - Mesure Air Presure
Има ли някой с 1.6 или 1.8, който няма лаг /забавяне/ на ниските обороти???FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеТоя лаг го имам и аз и май още много други с ТС
Има ли някой с 1.6 или 1.8, който няма лаг /забавяне/ на ниските обороти???Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Mисля че трябва да пуснем тези постове някъде в общ форум където всички с TS двигатели да помогнат с опит и знания! Иначе предполагам ,че студеното масло не понася добре на хидрощоцовете или клапана на вариатора,защото със стопляне на маслото в ниските респонса се подобрява значително!NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
Comment